I dag lancerer vi en konkurrence på Facebook, fordi vi er meget glade over at have rundet de 1600 følgere. I de kommende 14 dage kan man være med i konkurrencen om en lækker powerbank med logo, ved at gå ind på vores Facebookside. Her kan man fortælle om sin bedste oplevelse med et soldaterhjem eller med kuf-vognen, for at deltage i konkurrencen.
“Mange har gode minder, de går og gemmer på, og lige nu prøver vi at finde de gode historier, som vi ved er derude”, fortæller kommunikationsmedarbejeder Kristine Bjerno, der tilføjer: “Vi søger også de gode historier i vores næste nyhedsbrev, for netop folks små muntre minder eller taknemlige tanker, er jo en del af, hvad vi er som organisation. Soldaterhjemmets arbejde er langt hen ad vejen usynligt, hvis ikke man hører tidligere besøgende eller medarbejderes mange hyggelige og dejlige historier om “dengang kufvognen reddede os fra..” eller “dengang kuf-mor ledte sammen med mig efter min ene øreprop”. Det er netop beviset på, at man på soldaterhjemmet bliver set som det hele menneske. Og at det betyder noget.”
“Konkurrencen er inspireret af, at Facebooksiden har fået ekstra fokus på det sidste, og det kan man se på følgerskaren”, fortsætter hun. Gennem de sidste år har KFUM’s Soldatermission øget deres indsats på de online medier, og det har altså båret frugt. Senest har hjemmesiden fået en “makeover”.